Handelsbetingelser hos Hama Sushi
Generelle oplysninger
Hama Sushi
Kongensgade 58B,
5000 Odense C.
CVR nr.: 39571498
Telefon: +45 91969999
Email: 5000@hamasushi.dk

Køb via hamasushi.dk
Der tages forbehold for: trykfejl, stavefejl, ændringer i menuer og tilbud.
Desuden tages der forbehold for forsinket leveringstid og udsolgte varer hos Hama Sushi restauranter. Vi gør dog altid alt vi kan, for at imødekomme kundens forventninger.
Alle vores priser er inkl. moms.
Tilbud og rabatter kan ikke kombineres, med mindre andet er angivet.
Afhentningstilbud gælder ikke på helligdage.
Ved køb hos Hama Sushi er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.

Priser og betaling
Alle angivende priser er i DKK inkluderet moms.

Ved afhentning vil du ikke blive opkrævet ekstra omkostninger udover de valgte produkter.

Du kan betale med kontanter, Dankort, Visa eller MasterCard. Ved brug af vores online betalingsmetoder, kan du blive bedt om at anføre nærmere personlige oplysninger. Ved brug af kortoplysninger skal du sikre dig selv, at du er fuldt berettiget til at bruge kortet på tidspunktet. Pengene trækkes fra dit kort når ordren er accepteret af butikken og du får en ordrebekræftelse på din mail. Informationer og sikkerhed ved betaling med betalingskort eller kreditkort bliver krypteret og sendt videre til Nets. Dine kortdata vil ikke blive opbevaret hos os.

På hamasushi.dk er det muligt at vælge onlinebetaling ved afhentning.

Din ordre
Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen, og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen ”Gå til kassen”. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap.
Når du har afgivet din ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din ordre og kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet i afsnittet omkring kundeservice, og de vil forsøge at kontakte restauranten og informere dem om dine ønsker. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din ordre. Vi laver maden umiddelbart efter din bestilling, hvorfor vi ikke refunderer betalingen for maden ved afbestilling, da man ved afgivelse af bestilling, binder sig til at modtage den bestilte ordre.
Det er samtidig kundens ansvar at sikre sig, at vi kan komme i telefonisk kontakt, hvis vi har behov for dette i forbindelse med ordren.

LEVERING
Vi anser, at levering af din bestilling fra os er sket, når varen er modtaget. Vi ekspederer din ordre og afsender den hurtigst muligt, normalt indenfor 45-60 min, men ved travle tidspunkter kan der dog gå 15-20 min yderligere. Ved bestilling modtager du en notifikation fra os den forventede udbringningstid på bestillingstidspunktet.
Levering omkostninger

Afviste og annullerede bestillinger
På grund af bankernes procedurer vil din bank, så snart du har afgivet en bestilling, som du betaler med betalingskort, og din betaling er blevet godkendt, “reservere” det fulde beløb for din bestilling. Hvis bestillingen efterfølgende afvises eller annulleres, vil banken ikke overføre beløbet til os og vil i stedet frigive beløbet på din konto. Dette kan tage mellem 3 og 5 arbejdsdage (eller længere afhængigt af banken). Du accepterer, at vi ikke kan holdes ansvarlig over for dig, angående denne forsinkelse fra bankens side ved frigivelse af beløb på din konto.

ALLEGENER
Ved allergener ring og spørg personalet inden bestilling.

Juridiske forhold

Ved at afgive en Ordre på hjemmesiden garanterer du, at du juridisk er i stand til at indgå bindende aftaler og at du er over 18 år gammel.

Gavekort gyldighedsperioden
Gavekort har 5 års gyldighed fra købsdato.

Øvrige
Vi har ikke verificeret nøjagtigheden af det indhold. Det er alene restauranternes ansvar at holde dem opdateret. Hvis du mistænker, at indholdet ikke er korrekt eller i tilfælde af et tvist mellem dig og vores take away restaurant, ret venligst henvendelse til vores kundeservice, som vil bearbejde din sag bedst muligt. Vores take away restauranter forbeholder sig retten til at afvise enhver bruger.

Misbrug af informationer, betalings- og kreditkort medfører direkte politianmeldelse. Vi opbevarer alle ip adresser.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Copyright 2024